OMUL NU POATE DEVENI OM DECAT PRIN EDUCATIE" E. Kant
Misiunea activitatilor ce se desfasoara in cadrul centrului nostru
va fi indeplinita odata cu atingerea performantelor dorite, in
corelatie cu obiectivele propuse pentru fiecare elev ce apeleaza la
serviciile noastre.
Organizarea si desfasurarea activitatilor in cadrul centrului de
studiu prezinta avantaje notabile fata de meditatiile particulare la
intelegere cu un anumit profesor.
Serviciul oferit de noi se identifica cu interesul elevului, deoarece
aduce avantajele pe care ei le asteapta, si anume:
CALITATE SI PERFORMANTA IN ACTUL EDUCATIONAL
prin:
Lucru in grupuri restranse pe nivel cu programe personalizate
integrate.
Lucrul in grupuri restranse pe nivel este recunoscut ca metoda
moderna de invatare si este aplicat cu succes in educatia de
performanta fiind stimulativ, competitiv, creste tonusul si viteza de
intelegere, antreneaza si mentine atentia participantilor la un
nivel optim.
PROGRAMELE PERSONALIZATE incluse in activitatea
noastra didactica impun adaptarea programelor de invatare la
nevoile individuale ale fiecarui elev, la ritmul si stilul lui de
invatare. Deci, fiecare elev are un program de interventie
educationala personalizat, in timpul sedintei fiind alternate
metode de lucru in echipa cu cele individuale.
PROGRAMELE DIFERENTIATE se aplica pentru recuperarea
materiei, in cazul celor care au lacune la diferite discipline, dar si
lucru la nivel ridicat pentru elevii avansati si cu potential de
invatare ridicat.
Meditatiile, dar si alte activitati didactice prestate de centrul
nostru de studiu sunt oferite in baza unui contract care se incheie
intre "Thoth Learning" si client, astfel obtinerea rezultatelor
activitatii didactice este parte integranta a contractului prin
respectarea obligatiilor stipulate in acesta.
Calitatile profesorilor decurg din competentele pe care acestia le
stapanesc si anume: vocatia pedagogica, personalitatea dinamica
si constructiva, competentele stiintifice, psihopedagogice si
psihosociale ale acestora.
Profesorii sunt alesi pe criterii de performanta, pe primul loc
aflandu-se competenta didactica, prin care trasaturile
caracteristice ale profesorului sunt corelate cu eficienta actului
pedagogic.
Evaluarea elevilor se realizeaza astfel incat aceasta sa nu
reprezinte numai un control si o masurare obiectiva a
cunostintelor, ci si o modalitate de perfectionare, ca act integrant
al activitatii pedagogice.
Implicarea si formarea elevilor inscrisi la meditatii pentru
autoevaluare prin autoapreciere verbala dar si notarea mai mult
sau mai putin supravegheata de catre profesor.
FACTORUL ECONOMIC este foarte important pentru parinti.
Preturile accesibile corelate cu aplicarea unui act didactic
performant conduc vertiginos catre rezultate valoroase in raport
cu un sistem competitional.
PERSONALITATEA CADRELOR DIDACTICE implicate in
activitatile ce se desfasoara in cadrul centrul nostru, inseamna
competenta, daruire si umanism. Toate acestea vor contribui la
educarea motivatiei elevilor pentru realizarea unui anumit nivel
de aspiratie, in functie de aptitudinile si de vointa fiecaruia.
Spatiul si materialele didactice ce le punem la dispozitia elevilor
ofera cele mai bune conditii pentru desfasurarea optima a
activitatilor propuse.
"EDUCATIA CEA MAI REA ESTE SA LASI PE COPIL NEHOTARAT INTRE VOINTA LUI SI A TA" J.J.Rousseau