MISIUNEA NOASTRA




OMUL NU POATE DEVENI OM DECAT PRIN EDUCATIE" E. Kant

Misiunea activitatilor ce se desfasoara in cadrul centrului nostru 

va fi indeplinita odata cu atingerea performantelor dorite, in 

corelatie cu obiectivele propuse pentru fiecare elev ce apeleaza la 

serviciile noastre.

Organizarea si desfasurarea activitatilor in cadrul centrului de 

studiu prezinta avantaje notabile fata de meditatiile particulare la 

intelegere cu un anumit profesor.


Serviciul oferit de noi se identifica cu interesul elevului, deoarece 

aduce avantajele pe care ei le asteapta, si anume:


CALITATE SI PERFORMANTA IN ACTUL EDUCATIONAL 

prin:


Lucru in grupuri restranse pe nivel cu programe personalizate 

integrate.


Lucrul in grupuri restranse pe nivel este recunoscut ca metoda 

moderna de invatare si este aplicat cu succes in educatia de 

performanta fiind stimulativ, competitiv, creste tonusul si viteza de 

intelegere, antreneaza si mentine atentia participantilor la un 

nivel optim.


PROGRAMELE PERSONALIZATE incluse in activitatea 

noastra didactica impun adaptarea programelor de invatare la 

nevoile individuale ale fiecarui elev, la ritmul si stilul lui de 

invatare. Deci, fiecare elev are un program de interventie 

educationala personalizat, in timpul sedintei fiind alternate 

metode de lucru in echipa cu cele individuale.


PROGRAMELE DIFERENTIATE se aplica pentru recuperarea 

materiei, in cazul celor care au lacune la diferite discipline, dar si 

lucru la nivel ridicat pentru elevii avansati si cu potential de 

invatare ridicat.


Meditatiile, dar si alte activitati didactice prestate de centrul 

nostru de studiu sunt oferite in baza unui contract care se incheie 

intre "Thoth Learning" si client, astfel obtinerea rezultatelor 

activitatii didactice este parte integranta a contractului prin 

respectarea obligatiilor stipulate in acesta.


Calitatile profesorilor decurg din competentele pe care acestia le 

stapanesc si anume: vocatia pedagogica, personalitatea dinamica 

si constructiva, competentele stiintifice, psihopedagogice si 

psihosociale ale acestora.


Profesorii sunt alesi pe criterii de performanta, pe primul loc 

aflandu-se competenta didactica, prin care trasaturile 

caracteristice ale profesorului sunt corelate cu eficienta actului 

pedagogic.


Evaluarea elevilor se realizeaza astfel incat aceasta sa nu 

reprezinte numai un control si o masurare obiectiva a 

cunostintelor, ci si o modalitate de perfectionare, ca act integrant 

al activitatii pedagogice.


Implicarea si formarea elevilor inscrisi la meditatii pentru 

autoevaluare prin autoapreciere verbala dar si notarea mai mult 

sau mai putin supravegheata de catre profesor.


FACTORUL ECONOMIC este foarte important pentru parinti. 

Preturile accesibile corelate cu aplicarea unui act didactic 

performant conduc vertiginos catre rezultate valoroase in raport 

cu un sistem competitional.


PERSONALITATEA CADRELOR DIDACTICE implicate in 

activitatile ce se desfasoara in cadrul centrul nostru, inseamna 

competenta, daruire si umanism. Toate acestea vor contribui la 

educarea motivatiei elevilor pentru realizarea unui anumit nivel 

de aspiratie, in functie de aptitudinile si de vointa fiecaruia.


Spatiul si materialele didactice ce le punem la dispozitia elevilor 

ofera cele mai bune conditii pentru desfasurarea optima a 

activitatilor propuse.


"EDUCATIA CEA MAI REA ESTE SA LASI PE COPIL NEHOTARAT INTRE VOINTA LUI SI A TA"   J.J.Rousseau